My new pink shoes



Mina nya fina skor från 4everyoung.se! Härlig färg va? :) De var på rean och den enda storleken som fanns var min, måste varit förutbestämt ;) Märket är Cheapo.

Men jag måste klaga lite till på nelly.se (.com? whatever). Bara för att jag fick den där påminnelseavgiften av dem kunde inte 4everyoung.se lägga till hela beloppet för skorna hos Kreditor så jag kommer få en till faktura. Bara jag inte får en till faktureringsavgift.. Alltså, nelly.se kan dra nåt gammalt över sig. Som älsklingen sa, det bästa är väl att sluta skicka efter saker. Blir ju uppenbarligen fel heeeela tiden. Så trött på't. Men bor man där man bor där utbudet är lika med noll så vill man gärna skicka efter istället.

Nåt annat som också kom idag var Wave-hängaren! Visar bilder på den när den är uppsatt!

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0