091026

Gokväll!

Idag har det inte varit mkt till uppdatering ser jag ;) Vi har varit iväg och fotat igen. Idag blev det en sväng till Gränsö (där fotade vi dock inte) och sedan en sväng till skogarna vid Målserum. Ska visa bilder sen såklart. Ska även lägga upp dem sista bilderna från igår. Tänkte också göra ett inlägg om alla hårfärger jag haft genom åren. Har tänkt göra det innan, och nu så undrade Madeleine om jag hade några bilder så då kan jag ju lika gärna göra det nu :) Måste bara fixa lite bilder, får nog scanna in lite, färgade håret som mest medan man fortfarande använde kamera med rulle, haha ;)

Annars händer inte mkt.. har inte tagit tag i att måla elementet än (ska börja med det i sovrummet) så får göra det imorgon. Är lite för mörkt för det nu. Dessutom vill jag att det ska hinna torka till vi går och lägger oss så katterna kan vara där inne på natten. På dagarna kan man ju ha stängt.

Hörs snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0