Det tog bara två månader ;)



Bioz har hittat hem! ;) Äntligen någon av katterna som lägger sig i kattbädden som matte köpt för dyra pengar självmant ;) Det är verkligen som du skrev Maria, att köper man nåt åt dem så tar det jättelång tid innan dem tar det till sig, men en sketen jäkla brödkorg kan dem minsann lägga sig o sova i! Haha, ja dem är verkligen roliga dem små liven, det är en sak som är säker :) Fick verkligen en chock igår när jag tittade bort mot kattbädden och såg att Bioz låg i den :) Chockad men glad :)

Nu ligger hon och myser med Bianca istället :) Bianca, som för övrigt numera slipper tratt och medicin! Wohoo :) Lilla gumman, jag har tyckt så synd om henne.. nu hoppas jag att det sista minimala av såret läker som det ska också.. Usch, hon spydde som en kalv av den där medicinen.. tratten blev helt full och när jag skulle ta av den för att tvätta den och henne så stänkte det ner hela väggarna. Usch. Men hon spydde bara två gånger på hela veckan så det var ju inte så att hon behövde sluta med den iaf. Skönt det! Om en vecka är det dags för veterinären igen, men då slipper Bianca följa med. Baccardi ska få sin andra vaccination och Bioz ska vägas för att se om hon går ner som hon ska. Gör hon inte det ska vi lägga upp en ny kostplan.. vilket jag tror vi kommer få göra.

Ikväll blir det tv-kväll hos Madde! Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Katter är bestämda små husdjur! Dom ska alltid bestämma själva var och när dom ska ligga! =) kram

2009-09-23 @ 19:39:24
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha så sööt! ^^

2009-09-23 @ 21:08:12
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0