Kalmartrippen


Jag och mitt presentkort på väg till Kalmar ;) Vill du också ha gratis presentkort i valfri butik? Registrera dig här och börja samla poäng! Du får 75 poäng redan vid registreringen.

Hej på er!

Tack för alla gratulationer idag! Vi har haft en jättebra dag! Vi är ju inte så romantiska av oss så vi har inte gjort något speciellt idag förutom låtit bli att sitta vid datorerna och lagat hemmagjord pizza :) Räcker gott för oss! Vi skulle gått på bio, men det gick inga bra här nu så vi sparar det till något annat tillfälle.


Ja igår var vi ju alltså i Kalmar för att köpa sängstomme. Det blev ju en hel del annat också såklart, bl.a hela tre ugglor ;) Även tre svarta korta tavellister till köket, ljusstaken som jag ångrade att jag inte köpte sist på Village, två nya kuddfodral till soffan, tre 70x50-ramar att ha över soffan, två koftor och en tröja på Gina Tricot m.m. Som vanligt hittade jag ingenting på Lagerhaus när jag väl är där. Köpte bara uggleljuslyktan (så jag har två sen när jag får den Cissis svärmor köpt åt mig), smörknivar (haha) och en retroram. Men hittade ju massor på Village istället. Skulle kunna köpa upp hela den butiken! Tyvärr är det ingenting som är klart här hemma, så det blir inte så mycket bilder på allt nytt imorn (förutom på kläderna). På sängstommen var färgen avskavd i ena hörnet så det kommer en ny huvudgavel på posten om en vecka. Ramarna är inte uppsatta och jag har heller inga motiv i dem ännu. Däremot så kan jag visa hur det blev med tavellisterna i köket :)

Vi hörs imorn helt enkelt! Eller ja, idag... för det är väl bara jag som är vaken nu ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo kanon! vad gör dudå?

2009-09-28 @ 08:16:49
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0