Misseupdate ;)


Bioz nya favoritplats, formen på stolen är perfekt för henne :)


Att titta på när husse diskar är väääldigt intressant tycker Baccardi. Att han har druttat i ett antal gånger bryr han sig inte ett dugg om ;)

Det gick suveränt hos veterinären igår. Baccardi äääälskade att vara där, han spann och myste på som aldrig förr och märkte inte ens att han fick en spruta. Veterinären tyckte han var en riktig kärvänlig en :) Bianca däremot var livrädd som vanligt stackaren, men väldigt duktig ändå såklart :) Steriliseringen gick jättebra och hon var sig själv ganska så fort efter. Lite vinglig och så men åt redan efter någon timme. Såret ser jättefint ut och hon mår bra! Har fått för mig att hon redan är keligare, men jag vet inte :) Min lilla söt! Huvudsaken dem mår bra allihopa iaf!

 

Nu blir det varma mackor och Två och en halv män... Puss!


Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Hihi åååååååååååååååååååååååååååååååååå jag älskar dina stolar, ska köpa mig en eller två snaaaaaaaaaaaart. Innan dess får jag titta in på dina. Dem är heeeeelt underbara =)



Kramar kära vännen min!!! ///Sofie

2009-09-11 @ 11:22:17
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: yenny

Kissen såg ut att trivas på stolen, var är det stolarna kommer ifrån? Har sett många som har den men glömt bort var man kan köpa dom. Dom är ruggigt snygga!! Tur att allt gick bra hos veterinären. Trevlig helg!! Kramizar

2009-09-11 @ 12:08:41
URL: http://yennyli.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Men gumman dina bilder är ju fantastiska som dem är ju!!!



Stolarna ska jag ha i vardagsrummet, vid twiggytapeten =) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar i massor

2009-09-11 @ 13:06:39
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vad härligt att det gick såå bra med kissarna! :)



HiHi, ät lite kul när du avslutade ditt blogginlägg " Nu blir det varma mackor och Två och en halv män ..."



Kramis! Och stor Kramis till gullekatterna :)

2009-09-11 @ 18:38:43
Postat av: Thessan

Vad söta dom är!

2009-09-13 @ 11:30:15
Postat av: Jemini ♥

men gud vilken söt liten bulle som tar en tupplur på stolen :)

2009-09-14 @ 21:41:40
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0