En paus är välbehövligt ibland.

Det blev visst en bloggpaus idag. Har inte haft någon lust att skriva överhuvudtaget, bättre att låta bli då. Kommer nog fortsätta i den här andan över helgen också eftersom jag har två prov på måndag som jag måste plugga till. Men nästa vecka är jag tillbaka med köksbilder :) Och inläggen om kroppstyperna kommer också för er som var intresserade! Men en liten paus är som sagt välbehövlig just nu känner jag. Borde vara ute i det fina vädret med! Funderar på att plugga ute imorn hos mamma o pappa och då passa på att ta med katterna ut. Vore mys :) Brorsan är ju hemma i helgen med. Frågan är ju om han är hemma-hemma eller ute med kompisar...

Hörs säkert nåt mer under helgen!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Celiah

Ibland är det skönt att ta en paus från bloggandet och spendera tiden på annat håll, bara man kommer tillbaka sen :)

2009-04-25 @ 12:32:56
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0