Ett vintrigt Händelöp







Utrustning: Nikon D60 + 55-200/5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Idag var vi ute vid Händelöp och fotade lite. Märks det att jag älskar svanar eller? :) Dem är ju så fina! Hoppas på att komma närmare någon gång... en riktig närbild på en svan skulle ju inte vara helt fel att få ta.

Det bästa med snön är att man får ungefär en timma extra att fota innan det blir för mörkt. Det sämsta är att bilderna blir så tråkiga. Enligt mig. Jag vill ha vår och färg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillade den första bilden.Den är lite mörk men ändå fin,man känner nästa kylan när man tittar på den.God Jul på dig.

2009-12-23 @ 18:57:10
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh wow vilka fina bilder. Vad använder du för kamera? objektiv?? och hur bilbehandlar man sina foton ? kanonfina bilder. Jag vill också att mina digitala bilder ska se så här bra ut. Hjälp!

God Jul !

2009-12-24 @ 05:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0