Ego of yesterday


Egobild från igår.

Hemkommen från stan. Mötte upp Cissi och Wille strax efter 11 (jag var sen som vanligt), sen strosade vi runt lite i butikerna. Jag köpte ingenting, är luspank ;) Tur det kommer pengar den här veckan! Hoho. Iaf, sen gick vi och satte oss på McDonald's och babblade. Cissi bjöd på mat, tack gumman! Det var alltså tredje dagen i rad det blev skräpmat.. inget jag har planerat precis! Riktigt så onyttig är jag alltså inte annars så ni inte tror det ;)


Om två timmar ska jag till Cissi, så det blir en heldag idag, härligt! Då blir det såklart Betty, husfruarna och massa bus med Wille! :)


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm, jadu, jag gjorde nog inte så mycket mer i helgen än det jag skrev om. Var och fiskade i söndags eftermiddag utan större framgång. Tänkte göra ett nytt försök nu ikväll!

Var ut med missarna på en promenad tidigare idag, så håll utkik efter nya utebilder!:) Kram

2009-06-09 @ 16:22:20
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0