Nu kör vi!

Pratade precis med min vän Hannah på msn, hon ska börja köra GI från och med imorn och vi bestämde att vi ska köra tillsammans (hon GI, jag bara allmänt nyttigt). Vi ska försöka höras varje kväll och peppa varandra med vad vi gjort under dagen samt ut och gå tillsammans såklart! Kommer bli bra det här. Nu jäklar ska kilona bort! Vill känna mig någorlunda fin i sommar ju. Snart dags att "klä av sig". Nu kan man inte gömma sig under massa kläder längre. Så ska väga mig imornbitti och skriva upp vikten, sen är första delmålet 5 kg. Pepping pepping! Jag ska klara det den här gången för annars kommer jag inte hinna gå ner så mkt som jag vill till i augusti när det är bröllop. Ska ju ut med vovven imorn så lite gratismotion får jag ju då, sen är det cykeln som gäller på kvällen!

Åååh, jag ser fram emot detta så mkt nu, så nu jäklar om jag inte klarar det! Jag SKA klara det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Lite komiskt för förut idag så bestämde jag mig faktiskt för att köra på rejält nu och ta upp kampen mot vikten. Jättebra ju, nu kan vi peppa varandra!

2009-03-15 @ 22:15:30
URL: http://madeleneo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0