Robinson 2009


Då är Robinson 2009 igång! Vad tyckte ni om första avsnittet? Jag kan säga direkt att jag inte gillar Beatrice! Jag "förstår" att dem måste döda djur där borta för att överleva, men när hon dödar en ödla i första programmet känns det mer som "okej, nu är jag med i Robinson så nu måste jag döda ett djur"... det var ju inte till någon nytta liksom. Någon favorit har jag nog inte, men än så länge håller jag på Anna eftersom jag har läst hennes blogg ;) Vi får se hur det slutar helt enkelt!

Bild: Expressen


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en riktigt bra lördag kväll ^^ Snart är det vår :)

2009-03-21 @ 21:57:48
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Robinson verkar vara tuffare i år! Ska bli spännande att se följande avsnitt...

2009-03-21 @ 22:10:21
URL: http://www,tepn.blogg.se/
Postat av: mitsukai

Jag orkade inte ens titta på det, verkade som om tv-producenterna försöker speeda upp allt till max för att det varit flopp de senaste åren. =/



Mm, katter är underbara, men sedan jag skaffade hund har jag blivit förälskad i den totala tillgivenheten som finns. Katter är ju fristående så att säga, medan hunden är flockdjur. Plus att det är så kul att träna med hund.

Fast så fort jag slagit mig till ro igen ska jag låta en liten misse flytta hem till mig igen! =)

2009-03-23 @ 09:13:24
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0