Tillbaka!

Hej alla glada!
Äääääntligen hemma från provet och kan göra bara vad jag känner för! Egentligen skulle jag behöva börja med Psykologin, men jag tänker faktiskt blunda för det ikväll och bara softa framför tvn och datorn. Det behövs! Jag tar även en kort paus från mitt nyttiga liv ikväll. Kände att jag behöver lite gottigt ikväll efter denna helvetiska helg och måndag med enbart Historia i mitt lilla huvud ;) Har köpt lite choklad samt kex och ost, så det ska jag gotta mig med vid tvn.

Det var inte många som antog min utmaning igår ;) Men tack ni två (?) som gjorde det!

Nu blir det sen middag, sen ska jag slänga ihop ett litet kollage till bloggen. Behöver lite smakråd om en sak :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHA, men nej, säg inte SÅÅ! jag som var så glad för mina nya jenaslegging ;D men jag har 30 dagar på mig att pröva. haha. och det ska jag minsann göra också -HEMMA. med alla lappar, hihi :) visst är vera vacker. älskar henns "fel" det är ju dom som gör henne så jäkla charmig! ha en mysig kväll nu, puss! (:

2009-03-23 @ 21:52:39
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0