Cissi VII



Utrustning: Nikon D200 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Nästan identisk med den förra, bara blicken som skiljer. Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest, tycker båda är så fina!

Imorgon ska jag möta upp en tjej och hennes dotter i en lekpark. Tanken är att jag ska fota dottern i lekparken och sen gå hem hit och fota henne och hennes gravidmage :) Ska bli spännande! Fler som vill bli fotade? Nästa vecka har jag hur mycket tid som helst och skulle bli jätteglad om någon ville ställa upp! Vänner, bekanta eller obekanta spelar ingen roll :) Det är självklart gratis! Hör av er på [email protected].

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla Rahbech

Superfine billeder!:D Hvis jeg boede i Sverige, ville jeg helt klart fotograferes af dig (:

2010-04-02 @ 21:40:41
URL: http://rahbech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0