Linnéa


Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Här är Thessans lilla Linnéa som jag fotade för ungefär två veckor sedan. Dags att visa de nu, när jag fått tillåtelse, tänkte jag. Här är hon runt 6 veckor tror jag. Ska bli jätteroligt att fota henne sen när hon är lite mer med :)

Idag träffade jag då tjejen jag pratade om igår. Fotade först hennes dotter i lekparken (blev många fina bilder!) och sedan gick vi hem hit och fotade både Malin, som mamman heter, och Amanda, som dottern heter. Jag hoppas det blir många bra även där :) Hoppas på att få fota bebisen när den har tittat ut också :)

Nu tänkte jag ta tag i redigeringen av Wille-bilderna!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

Bilderna på denna goding var underbara :)!

2010-04-12 @ 16:09:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0