Malin, Amanda & bebis


Utrustning: Nikon D90 + 18-70/3,5-4,5 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Alltså, det snöööööar idag och är alldeles vitt på marken! Vad händer? Igår var det strålande sol och grönt! Jag som skulle ta lite våriga bilder på Wille i lekparken idag. Pyttsan! Seriöst, vad händer? Det är maj om bara 1½ vecka, är det inte meningen att vi ska ha sett den sista snön? Jag fick en chock i natt när jag gick och la mig så jag var tvungen att väcka stackars Christopher som typ inte fattade någonting, haha!

Ska iväg och fira Willes födelsedag ikväll iaf, så får vi väl se hur det blir med fotandet. Det kanske slutar snöa till dess. Så får vi väl ta lite vinterbilder i slutet av april....!

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0