Behind the scenes - dagens bröllop








Foto: Frida Pettersson

Här är lite bilder från dagens bröllopsfotografering. Resultatet kommer förhoppningsvis senare, om brudparet vill vara med på bloggen. Hur eller hur ska de få se bilderna först. Viktigt vid ett bröllop tycker jag, att brudparet får se sina bilder före alla andra :) Kanske att det kommer någon sneak-peak. Tog ju en del detaljbilder också. Dessa hoppas jag att de godkänner för publicering iaf, de syns ju knappt ändå ;)

Det har varit en jätterolig dag! Regnet sänkte visserligen mitt humör lite, men det blev bra ändå. Efter bröllopet bjöd jag Frida på McDonald's, sen åkte vi hem hit. Jag visade henne lite hur jag gör när jag redigerar och så. Nu ska jag försöka ladda in bilderna i datorn.. om det går. Den är nämligen full, haha.

Tjingeling!

PS. Det ser ut som jag har värsta fula och ovårdade kläderna, men jag hade faktiskt klätt upp mig.. under koftan! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka vadet som gifte sig?

2010-08-08 @ 09:56:16
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: fanny

tack själv gumman!! vi måste höras mer! hoppas du sovit gott och vaknar pigg! jag ska på intervju snart. nervöst! men det går nog bra :) PUSS!

2010-08-08 @ 13:25:55
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tyckte det såg ut som dom. Jag har gått i samma klass som Malin på gymnasiet. Hoppas dom tillåter dig att lägga upp bilderna.

2010-08-09 @ 08:21:38
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0