Längtar lite till hösten




Bilder tagna hösten -09.

Jag har börjat få lite höstlängt. Iaf när det gäller fotograferingen. Längtar till alla fotograferingar (ja, förhoppningsvis är det nån som vill bli fotad iaf) bland färgglada löv på marken! Särskilt familjebilder tycker jag gör sig fint på hösten. Men även barn-, hund- och vanliga porträtt såklart. Hösten innebär ju tyvärr också att vintern är på väg och det vill vi ju inte så det får gärna vara sommar ett tag till :)

För övrigt mår jag lite bättre idag, men är fortfarande inte kry. Men inom några dagar borde jag vara mig själv iaf :)

<3

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Jen; Hej tjejen! :)

Jag kan absolut förstå att ”färg” kan bli ett irritationsmoment och att somliga inte fixar att ha det hemma hos sig själva. Det jag menade med inlägget var, att det är synd ifall man jättegärna skulle vilja, men inte vågar p ga att man är rädd att inte får sin inredning ”godkänd” utav andra.



Precis som du gillar färgglatt hemma hos andra, så gillar jag inredningsbilder med enast vitt, svart och grått men känner att jag vill ha något mer. Så därför använder jag mig endast av det som bas och piffar med lite pigga färger. :)



Jag hänger med på ditt resonemang om vit-svart och färgglatt. Visst är det så att många får höra att de har för mycket vitt och svart hemma. Det jag ville få fram var att det är synd ifall man väljer bort färg p ga att inte ”sticka ut” ifrån mängden fast att man väldigt gärna skulle vilja ”våga”. :)



Ha det så bra! Kul att höra ifrån dig. :)



Vilka underbara foton du har tagit! Du är verkligen duktig på att fota. :)

2010-08-16 @ 20:31:46
Postat av: Linn

jag längtar inte alls till hösten, men när dom ser dina bilder kan man ju inte låta bli. Superhärliga! :)

2010-08-17 @ 14:41:46
URL: http://lhfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0