AF 70-300mm f/4-5.6 LD-MACRO



Budade hem ett begagnat telezoom-objektiv billigt från Tradera häromdagen. Tyvärr är det inte autofokus på det så jag längtar verkligen till min d90 kommer hem (som jag beställde igår och kommer på måndag!) så jag kan testa det ordentligt snart. Kameran blev rätt lång nu ;) Skulle såklart vilja ha ett ljuskänsligare, men detta får duga gott till jag har de stora stålarna hihi.

Idag görs inte många knop. Jag har ont i magen pga girlstuff ;) I eftermiddag kommer killen som budade hem min gamla kamera på Tradera och kvällen blir nog lugn den med eftersom älsklingen har kurshelg denna helgen.

Kramsing!

Kommentarer
Postat av: Paula

hej, det är så att jag vill sälja min d60 för at göra samma byte som du gjort - till d90. Problem är nu att jag inte riktigt vet hur mkt jag ska sälja min för. Jag skulle uppskatta om du kunde berätta ungefär hur mkt du sålde din för och hur länge du hade den.



svar uppsakattas verkligen!

2010-08-12 @ 12:13:14
URL: http://paulafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0