Nadja III


Utrustning: Nikon D200 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Har inte så mkt annat att blogga om så får bli en bild från fotograferingen hos Linda som får avsluta den här dagen iaf. Gillar hur Nadja står på den här bilden. Synd att jag råkade hugga av svansen bara =/

Imorn ska jag ju som sagt till Cissi o fota, så sedan har jag förhoppningsvis massa nya bilder att varva de andra med :)

Nu är jag iaf hemkommen från Madde. Har haft en väldigt trevlig kväll, det får vi göra om snart igen! :) Nu blir det lite tv- och datortid som vanligt ;)

Kram o hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: ja hon är söt, ser helt deprimerad ut nu bara :P



guuud va vacker den där hunden är!! :D

2010-03-10 @ 12:41:24
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0