Min krysslista...


Nu är det snart en månad sen jag skrev det här och det här inlägget. Har jag gjort det jag skulle? Nää. Gick bra första dagen som ni ser (X betyder att jag inte ätit nåt onyttigt den dagen). Men så igår (som ni ser) fick jag nog. Jag kom först och främst att tänka på att nu är det helt plötsligt bara 2 månader och 1 vecka kvar till bröllopet (så att gå ner 7 kg kan jag ju glömma, nu gäller det bara att gå ner så mkt som möjligt), sen blev jag även helt förstörd när jag såg mig själv på midsommarbilderna. Herregud, hur kan jag ha låtit det gå så långt?! Jag har sagt så här hundra miljoner ggr, jag vet det, men nån gång borde ju bli den sista så det är väl bara fortsätta försöka. Jag vill ju sååååååå gärna gå ner i vikt och få tillbaka min gamla fina kropp jag hade en gång i tiden för sisådär 6 år sedan.... *gråter en skvätt*

Nya tag helt enkelt! Kommer inte skriva så mkt om det här, förutom resultat nån gång ibland. Men nu jäklar kör jag igen! Promenad ikväll när älsklingen kommer hem och inget mer snacks whatsoever (förutom fika när det är kalas) innan bröllopet. Yes!

Tänk om jag hade fortsatt då för en månad sen.. då hade jag varit några kilo lättare nu.. blir så trött på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0